Program:

Workshop I onsdag den 13. maj 2015
9.30 - 10.00 Morgenmad

10.00 - 13.00 Introduktion til metodikker og værktøj, og praktiske øvelser, hvor du sætter mål, definerer målgruppe og påbegynder arbejdet med egen USP

Workshop II torsdag den 28. maj 2015
9.30 - 10.00 Morgenmad

10.00 - 13.00 Gennemgang af udvalgte cases og virkemidler, og praktiske øvelser, hvor du laver et oplæg til din egen målbare og målrettede marketingplan.

Møde i din virksomhed i løbet af juni 2015
Christina besøger dig i din virksomhed, hvor I sammen gennemgår din finpudsede marketingplan. Dato og tidspunkt aftaler du med Christina.

På kurset får du viden om:

  • Hvordan du sætter klare mål for din indsats (workshop I)
  • Hvordan du definerer din målgruppe og forstår målgruppens behov (workshop I)
  • Hvordan du laver en klar value proposition og et slagkraftigt USP (workshop I)
  • Hvilke aktiviteter der er mest effektive i forhold til din målgruppe (workshop II)
  • Hvordan du laver din egen marketingplan (workshop II)

Metodikker og værktøjer du lærer at bruge:

  • USP = Unique Selling Proposition
  • SMART (målsætning) = Specifik, Measureable, Achievable, Reachable, Time
  • ROI = Return On Investment
  • Den enkle marketingplan - målbar, målrettet og eksekverbar

Dit kursusudbytte:

  • Du ved hvordan du skaber mest mulig værdi for din målgruppe
  • Du har defineret en klar value proposition, og et USP som er relevant for din målgruppe
  • Du vil kunne målrette din marketingindsats og dine budskaber - bedre resultater med mindre investering
  • Du vil have opstillet en effektiv marketingplan